Меҳмон   09-18-2012, 08:07 PM
#1
Assalamu alaykum va rohmatulloh. Birodarlar ma'lumki ruku'dan keyingi qiyomda qo'l bog'lash masalasida ulamolar o'rtasida ixtilof bulgan, ikkinchi taraf, yani qo'l bog'lash sunnat degan ulamolarning dalilini bilganlar taqdim qilsanglar, barokallohu fiykum.
Abu Muhammad   09-19-2012, 02:42 AM
#2
Ва алайкум ассалам.

Мани билганим, 2 тараф рукудан кейинги қиёмни ҳудди Фотиҳа уқилгандаги қиёмга уҳшатишади, яни қиёс билан бу ҳолд аҳам қул боғланади дейишади.
الصلاة الفقه
قبض اليدين بعد الركوع
نص السؤال يقول : بعد القيام من الركوع هل أضع يدي على صدري كما كانت قبل الركوع أم لا ؟

Расположение рук после рукуъ на груди.
Вопрос:
«Нужно или нет ставить руки на грудь в кыяме , как было до рукуъ?»
Ответ:
«Да, руки надо поставить туда,где они были до рукуъ, т.к. это кыям.»

прослушать ответ: http://www.alfawzan.af.org.sa/node/11994
Правильной позицией рук во время стояния после совершения руку’ (поясного поклона) - это класть правую руку на левую, а не опускать их по бокам.
Шейх ибн ‘Усаймин (да помилует его Аллах) сказал: «Очевидно, что Сунной является класть правую руку на левую, исходя из общего смысла хадиса,
переданного аль-Бухари от Сахля ибн Са’да: «Людям было велено класть правую руку на левую во время молитвы» . Если вы посмотрите на общее значение этого хадиса, то вы заметите, что в нем сказано «во время молитвы» , а не «во время стояния» . Таким образом становится ясно, что во время стояния после руку’ (поясного поклона) предписано класть правую руку на левую, потому что во время поясного поклона, руки находятся на коленях, во время земного поклона - на земле, а когда садишься - на бедрах. Но во время стояния, которое включает в себя стояние до и после руку’ (поясный поклон), человек должен класть правую руку на левую. И это правильное мнение».

Аль-Шарх аль-Мумти’, 3/146.
Муслим   10-15-2012, 12:02 PM
#3
Шайх Солиҳ ибн Фавзон ал-Фавзон ҳафизаҳуллоҳ
Рукуъдан кейин қўл қаерда туриши ҳақида



(09-19-2012, 02:42 AM)Abu Muhammad Wrote: الصلاة الفقه
قبض اليدين بعد الركوع
نص السؤال يقول : بعد القيام من الركوع هل أضع يدي على صدري كما كانت قبل الركوع أم لا ؟

Расположение рук после рукуъ на груди.
Вопрос:
«Нужно или нет ставить руки на грудь в кыяме , как было до рукуъ?»
Ответ:
«Да, руки надо поставить туда,где они были до рукуъ, т.к. это кыям.»

прослушать ответ: http://www.alfawzan.af.org.sa/node/11994

عُرضت على السيف خمس مرّات، لا يقال لي: ارْجع عن مذهبك، لكن اسكتْ عمن خالفك، فأقول: لا أسكت. أبو إسماعيل الهروي
Беш мартта қилич остига келтирилдим. Менга: «Йўлингдан қайт», дейилмади. Бироқ: «Сенга хилоф бўлганлардан тилингни тий», (дейилди). Мен эса: «Жим бўлмайман», дедим.
Абу Исмоил ал-Ҳарвий
Муслим   10-20-2012, 02:52 PM
#4
Шайх Муҳаммад ибн Ҳадий ал-Мадхалий ҳафизаҳуллоҳ
Рукуъдан сўнг қўлларни кўкракка қўйиш



عُرضت على السيف خمس مرّات، لا يقال لي: ارْجع عن مذهبك، لكن اسكتْ عمن خالفك، فأقول: لا أسكت. أبو إسماعيل الهروي
Беш мартта қилич остига келтирилдим. Менга: «Йўлингдан қайт», дейилмади. Бироқ: «Сенга хилоф бўлганлардан тилингни тий», (дейилди). Мен эса: «Жим бўлмайман», дедим.
Абу Исмоил ал-Ҳарвий
TALABA   07-08-2013, 09:50 PM
#5
ASSALOMU ALAYKUM.
Расулуллох саллаллоху алайхи ва саллам ўкиган намознинг сифати

Муаллиф Мухаммад бин Солех ал-Усаймин

Рукуда турганда ушбу тасбех ва дуоларни айтади: Уч марта «سُبْحانَ رَبِّيَ الْعَظِيم» «субхана роббиял Азим» Ахмад ва Абу Довуд ривояти. Маъноси: улуг роббимни (барча камчиликлардан) поклайман. «سُبْحانَكَ اللّهُمَّ رَبَّنا وَبِحَمْدِك اللّهُمَّ اغْفِرْ لِي» «субханака аллохумма ва бихамдика аллохуммагфирлий» Бухорий ривояти. маъноси: Эй Аллох, эй роббим сени (барча камчиликлардан) поклайман, (ошкор ва махфий неъматларингга) хамд айтаман, эй Аллох гунохларимни кеч.
«سُبُّوحٌ قُدُّوسٌ رَبُّ الْمَلائِكَةِ وَالرُّوحِ» «суббухун, куддусун, роббул-малааикати вар-рух» Ахмад, Муслим Насоий ва Абу Довуд ривояти. Маъноси: (менинг роббим ) улуг, мукаддас, фаришталарнинг ва Рух(Жаброил) нинг роббисидир. Рукуъда турганда Аллохни кўпрок улуглайди (яъни юкоридаги тасбехлар билан).
Кейин «سَمِعَ اللهُ لِمَنْ حَمِدَه» «самиъаллоху лиман хамида» маъноси: Аллох хамд айтган кишидан хамдини кабул килди,- деб икки кўлини елкаси ёки кулок юмшоклари рўбарўсига кўтарган холда бошини рукуъдан кўтаради. Мана шу туришда Сахл ибн Саъднинг сўзига кўра ўнг кўлини чап кўлининг устига кўяди. Сахл деди: «одамлар намозда киши ўнг кўлини чап билагининг устига кўйишга буюрилар эдилар» Ахмад ва Бухорий ривояти. Бу хадисдаги «намозда» сўзи умумийдир, бундан саждалар руку ва каъда мустаснодир. Чунки, саждада кўл ерга кўйилади. Каъдада сон устига кўйилади. Рукуъда эса тизза устига кўйилади. Рукуъдан аввалги ва рукуъдан кейинги киём «намозда» сўзининг умумий маъносига дохиллигича колади.

«Эй мўминлар, Аллоҳдан қўрқинглар, тўғри сўзни сўзланглар! (Шунда Аллоҳ) ишларингизни ислоҳ қилади ва гуноҳларингизни кечиради. Ким Аллоҳга ва Унинг пайғамбарига итоат этса, бас у улуғ бахтга эришибди» (Аҳзоб: 70-71).
Telegram   10-22-2017, 12:57 AM
#6
Assalamu alaykum va rohmatullohi va barokatuh. Bazan rukudan turib (sami'Allohu liman hamidahda) qo'l bog'laganlarni ko'rganman. Bu qanchalik saxih. Alloh sizlarni panohida asrasin.
  
Users browsing this thread: 3 Guest(s)
Powered By TAVHID.COM, © 2002-2024 Tavhid Forum.
Made with by Curves UI.